zondag 18 oktober 2009

Bujumbura is..... donker

Jawel, ik ben er dan toch geraakt, met een "kleine" vertraging maar toch ik ben er.
Bij de aankomst op de luchthaven stonden 3 mensen van de universite lumiere mij op te wachten.
Het viel onmiddelijk op dat Bujumbura nogal donker is snachts en dat het enige licht dat je ziet uit de winkels en bars komt die nog open zijn op die uren. In het hotel waar ik nu verblijf is er op dit moment geen elektriciteit, maar we wachten af. Tegen donderdag zou dat probleem al van de baan zijn, van een snelle aanpak gesproken. Deze middag ga ik een kijkje nemen op de universiteit.
Hopelijk kan ik volgende keer al eens een foto posten maar de snelheid van het internet komt overeen met een telefoonlijn gedeeld door 2 in Belgie dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten