zondag 11 oktober 2009

Nog 5 dagen

Visa klaar, paspoort klaar, bagage al halvelings ten toon gespreid doorheen het huis, laatste keer kouterke gedaan en vrienden goodbye gezegd, klaar om te vertrekken! Vrijdag om 10u40 neem ik het vliegtuig rechtstreeks naar Bujumbura, de hoofdstad van Burundi. De eerste week/weken zal ik verblijven in een guesthouse van de universiteit waar ik ga studeren. Daarna zullen we dan wel weer zien welke plaats ik mijn thuis zal noemen voor de volgende 10-12 maanden. De voorbereidingen voor dit jaar zijn al maanden geleden begonnen en degene die mij wat beter kennen zullen weten dat het niet altijd gemakkelijk is geweest. Vanaf volgende week zal ik proberen van tijd tot tijd te laten weten waarmee ik mijn tijd invul. Voor de geintereseerden onder jullie zet ik hier een paar links.

Burundi (Engelstalig)
Bujumbura (Engelstalig)
Université lumière de Bujumbura (Franstalig)

1 opmerking:

  1. Rob, doe da goed daar, we gaan u hier missen, te beginnen al op KV.

    En ik hoop je te kunnen komen bezoeken. ;-)
    Viva l'Afrique!

    BeantwoordenVerwijderen